החלמה מניתוח אורטופדי

אישה מבוגרת הולכת עם קביים ורפוא מחזיק אותה

בעולמנו אנו חווים לעיתים בעיות רפואיות המשפיעות על אורחות חיינו. חלק מהפציעות הנפוצות במהלך החיים הנן פציעות גפיים או פגיעות גב. לעיתים רחוקות, בשל המורכבות וחומרת הפגיעות אנו נאלצים לעבור ניתוחים אורטופדיים. לאחר מעבר הניתוח נצטרך לבצע החלמה מניתוח אורטופדי בצורה חכמה ויעילה. אחת הדרכים להחלים מניתוחים מסוג אלו הנה באמצעות ביצוע פיזיותרפיה.

כיצד כדאי לעבור החלמה מניתוח אורטופדי ?

הדרך הטובה ביותר להחלים לאחר ניתוח במחלקת אורטופדיה הינה באמצעות פיזיותרפיה. במהלך פיזיותרפיה, נבצע תרגילים מותאמים אישית, אשר יסייעו לאיברים המחלימים לאיטם, להתייצב ולשפר את תפקודם.

במהלך פעולות אלו זמן ביצוע החלמה מניתוח אורטופדי יצטמצם, עד להבראה המלאה. בכל מפגש שכזה יעמוד לצידנו אח או אחות מוסמכת, אשר יכוונו אותנו בתנועות הרצויות. לא פעם נתקשה מיד לאחר הניתוח לבצע תנועות אשר בעבר ביצענו בקלות. אותה פיזיותרפיה תסייע לנו לבצע אותן כבעבר עד כמה שניתן.

חשוב לציין כי בעת החלמה מניתוח אורטופדי מומלץ לנוח הרבה ולהישמע להוראות הרופא המטפל. לעיתים נידרש לקחת תרופות נוספות אשר תעזורנה לגוף להתאושש מהכאבים באם היו,כדי לחזור לשגרה במהרה.

החלמה מניתוח אורטופדי תלויה כמובן במקצעויותם של הגורמים המטפלים. לא אחת, ניתנת האפשרות לבחור את המקום בו נוכל לקבל טיפולים לאחר ניתוחים מסוג אלו, ולכן עלינו לדעת היכן יהיה לנו כדאי לבצעם. את התשובה לכך נוכל לדעת באם נקבל המלצות ממכרים אשר חוו טיפולים רפואיים ועברו פיזיותרפיה אצל אותם מוסדות.

לפיכך כדי לבצע החלמה מניתוח אורטופדי אשר תהיה יעילה ומהירה, מוטב כי נבצע את כל מה שצריך כדי להיות שלווים ורגועים. הבריאות שלנו בחשיבות העליונה ועלינו להקשיב לגוף ולבצע את כל מה שיידרש עבורו.

הכתבות הבאות

דילוג לתוכן