בדידות בגיל השלישי ואיך היא נפתרת

חבורת גימלאים יושבים ומשחקים בקלפים ביחד

בגיל מבוגר יותר אנשים מאבדים את בני זוגם, חברים קרובים הולכים לעולמם, והמלייה החברתי שהיו קשורים אליו הולך ומתמעט. אנשים אלה יכולים למצוא מוצא ממצוקת הבדידות בעזיבת הבית הפרטי ומעבר למגורים במסגרת של דיור מוגן.

אתם מתקרבים לפרישה מהעבודה. אתם רגילים לחיים פעילים, לפגוש אנשים ולהשתמש ביכולת השכלית שלכם. מה תעשו אחרי שתסיימו את העבודה?

עבור אנשים רבים התשובה היא ללמוד לשחק ברידג’. הברידג’ הוא משחק קלפים שדורש ריכוז רב ושומר על מוח פעיל וערני. במהלך המשחק לומדים עוד ועוד כל הזמן ואין סיכוי שתהפכו למשועממיםSlotoGate מציעה גם מגוון רחב של משחקי משבצות, כך שלא סביר שאי פעם תשתעממו או תרגישו בודדים. אבל מה באשר לאנשים שאינם פעילים בתחום זה? כיצד יוכלו להמשיך להיות פעילים לאחר שיפרשו מהעבודה? מה יעשו כשימצאו את עצמם מתעוררים כל בוקר ליום חדש שבו הם לא נדרשים לעשות דבר

אנשי מקצוע מדווחים שבדידות בגיל השלישי היא אחד הגורמים העיקריים לדיכאון בקרב אוכלוסיה זו. הדיכאון מוביל גם לפגיעה בבריאות הפיזית ובסופו של דבר אף למוות. כדי שאדם מבוגר יוכל להמשיך ליהנות מחייו חשוב מאד להרחיק ממנו את הבדידות.

בגיל מבוגר יותר אנשים מאבדים את בני זוגם, חברים קרובים הולכים לעולמם, והמלייה החברתי שהיו קשורים אליו הולך ומתמעט. לפעמים אף לא נותר לאדם ולו חבר אחד לרפואה. אנשים אלה יכולים למצוא מוצא ממצוקת הבדידות בעזיבת הבית הפרטי ומעבר למגורים במסגרת של דיור מוגן.

הכתבות הבאות

דילוג לתוכן