בית אבות באזור השרון

תמונה של במה בשרון

בית אבות הממוקם במיקום נגיש מציע יתרונות ההופכים את השמירה על הקשר עם המשפחה והחברים לנוחים יותר הן לדיירי בית האבות והן לבאים לבקר.

 

מעבר המגורים לבית אבות בגיל השלישי הוא צעד משמעותי. אנו מחפשים עבור עצמנו או עבור יקירנו מקום טוב וראוי. לצד השיקולים ובחינת הפעילויות והחוויות שמציע הבית החדש, עולה ובצדק גם הסוגיה – היכן?

בית אבות הופך להיות הבית החדש. אין זה אומר שצריך להתנתק מהמשפחה והחברים.
בית אבות הממוקם במיקום נגיש מציע יתרונות ההופכים את השמירה על הקשר עם המשפחה והחברים לנוחים יותר הן לדיירי בית האבות והן לבאים לבקר.
בשיקולי פקקים, זמן, חניה, קירבה גיאוגרפית – בית אבות באזור השרון מציע את השילוב המנצח.

הנוחות שבחוץ – אזור השרון במיטבו

אחוזת בית רעננה ממוקמת בלב ליבה של העיר רעננה, בקצה רחוב אחוזה. האחוזה צמודה לפארק רעננה – ריאה ירוקה גדולה עם שפע פעילויות לכל המשפחה ביניהן מרחבים ירוקים, מסלולי הליכה ורכיבה, פינת חי, מקומות ישיבה, אגם מקסים ועוד. לצד האחוזה מרכז מסחרי המאפשר לעצמאיים שבינינו לנהל שגרת יום רגילה בנוחות מקסימלית בתוך מתחם בטוח ומוגן. תחבורה ציבורית נוחה בסמיכות לאחוזה מאפשרת ניידות קלה לצפון או לדרום, וכמובן לרחבי העיר רעננה ושכנותיה באזור השרון.
לצד האחוזה מגרשי חניה גדולים לנוחות המבקרים. הסמיכות לצירי התנועה הראשיים מאפשרת ביקורים נוחים גם תוך כדי השבוע העמוס – לקפוץ לביקור קצר שבין לבין.
הדירות המאובזרות, האחוזה על כל מרחביה ושפע הפעילויות, הפארק הצמוד, המרכז המסחרי – כל אלו ועוד הופכים את אחוזת בית – לבית.

הנוחות שבפנים – העיר שבלב הכפר

דיירי אחוזת בית רעננה נהנים ממבנה רחב ידיים המציע חללים ציבוריים נעימים, בטוחים, המאפשרים מפגשים חברתיים בנוחות. לצד המרחבים הציבוריים ישנן דירות מרווחות שהן בית לכל דבר.
מיקומה של אחוזת בית ברעננה – בלב אזור השרון – מאפשר שילוב קסום בין עיר לכפר. שקט, ירוק, מרחבים, נגישות – ויחד עם זאת מיקום מרכזי בלב עיר שוקקת שיש בה הכל ובמרחק נגיעה.

אין דרך טובה יותר להבין את היתרונות הרבים של אחוזת בית – מאשר להגיע לביקור התרשמות לא מחייב.
בואו לראות בעצמכם את קהל הדיירים המאושרים, הצוות הלבבי, המיקום הקסום, הפארק הענק – כאן ברעננה – בלב אזור השרון.

הכתבות הבאות

דילוג לתוכן