בית דיור מוגן

בניין פאלאס מודיעין

בגיל השלישי אנשים רבים מוצאים את עצמם מעט בודדים. בבית דיור מוגן תוכלו למצוא עבורם חיי חברה תוססים אשר יספקו להם מגוון פעילויות שונות בכדי שלא תישארו לבד.

בגיל הזהב אנשים רבים מתלבטים האם להזדקן בביתם או בבתי דיור גיל הזהב. שאלה זו יכולה לעיתים להוות התלבטויות רבות כי הרי להישאר בביתם משמעות הדבר ליפול לנטל על ילדיהם אשר עסוקים בגידול משפחתם ובקושי עם ההתמודדות של “הלבד”. בתי דיור גיל הזהב מצעים חיי חברה תוססים לצד צוות רפואי הזמין עברוכם24/7, מה שיכול לשדרג באופן משמעותי את חייכם או את חיי יקירכם.

 

מגוון פעילות לנוחיותכם

בנוסף לחיי חברה, בית דיור מוגן לגיל הזהב מציע מגוון פעילות אשר ישדרגו לכם או ליקירכם את חיי השגרה באופן מיוחד ע”י מחלקת תיירות מרפא המתקדמת ביותר בארץ.

  • חדר כושר ובריכה – חדר כושר הוא אידיאלי לגילאים אלו. תוכלו למצוא מגוון פעילויות ספורט אשר ישמרו על גופכם וכן יעסיקו אתכם לא מעט. בנוסף, תוכלו למצוא בריכה מפנקת בה תוכלו לשבת בימי הקיץ וליהנות עם חברים.
  • חוגים שונים – בית דיור מוגן מציע מגוון חוגים מעניינים כמו – חוגי יצירה, חוגי שחמט ועוד מגוון חוגים שונים אשר יעסיקו אתכם במהלך היום.
  • קורסים והרצאות – תוכלו ליהנות מקורסים שונים המוצאים והרצות מרתקות בנושאים שונים ומגוונים.
  • טיולים – תוכלו ליהנות מטיולים שונים במחירים מיוחדים לקבוצות בארץ ובחול בליווי הסעות ומדריכים.
  • פעילויות – תוכלו ליהנות מפעילויות שונות אשר במהלכם תוכלו להזמין את ילדכם, נכדכם ואף את הנינים וליהנות מזמן איכות בקרבתם. בנוסף, בחגים תוכלו ליהנות מפעילויות נוספות הקשורות לחגים.

עם המגוון והשפע הרב המוצע בבית דיור מוגן – אף פעם לא תרגישו לבד. תוכלו להכיר חברים חדשים וליהנות מטיפול מסור של צוות המקום. ללא ספק בית דיור מוגן הוא אידאלי עבור אנשים מבוגרים ומספק את כל צורכיהם.

הכתבות הבאות

דילוג לתוכן