בתי דיור מוגן

סבתא וביתה מחייכות ומחובקות

בתי דיור מוגן מביאים איתם אפשרויות לאנשי גיל הזהב ליהנות באיכות חיים במסגרת הדירות וחיי הקהילה אשר מציעים מגוון פעילויות שונות לדיירים המתגוררים. יתרון נוסף הוא – חיי הקהילה וחיי החברה אשר תוכלו להכיר במקום. בעבר היו “בתי אבות” סטנדרטים אשר הציעו שירותי דיור וסיוע לקשישים, אך כיום, תוכלו ליהנות מבתי דיור מוגן יוקרתיים אשר מצעים מגוון רב של פעילויות שונות.

 

למה דווקא בית דיור מוגן?

קבלת כל השירותים במקום אחד – בבתי דיור מוגן תוכלו לקבל שירותי דואר, מסעדה, בתי קפה, בריכה, חדר כושר ועוד.

מגוון חוגים לבחירתכם – אנשים רבים פיתחו תחביבים שונים בבתי דיור מוגן. תוכלו למצוא מגוון חוגים מעניינים לבחירתכם כמו – חוגי יצירה, חוגי שחמט, חוגי ספורט ועוד חוגים שונים ומגוונים לבחירתם.

חיי חברה – בבתי דיור מוגן תוכלו ליהנות מחיי חברה ומתקשורת עם אנשים בני גילכם איתם תוכלו לבלות ולהעביר חוויות שונות.

בטיחות – חלק מהיתרונות הבולטים בדיור מוגן הוא – צוות רפואי זמין לשירותכם 24/7 לכל מקרה לו תזדקקו. בנוסף, בכל חדר ישנו לחצן אשר תוכלו בעת הצורך ללחוץ עליו על מנת להזמין צוות רפואי.

ערך מוסף ותרבות – דיירים אשר מתגוררים בבתי הדיור, יוכלו ליהנות מהנחות שונות לכל מיני פעילויות חוץ, וכמו כן מטיולים בארץ או בחול מאורגנים בקפידה כולל הסעות ומדריך צמוד.

נוחות- תוכלו ליהנות ממרחב דשא וממעליות הנמצאות בגישה נוחה ביותר. בנוסף, אם חלילה תזדקקו לכיסא גלגלים תוכלו ליהנות מגישה נוחה בחדרים וביציאה מהמתחם.

כל הסיבות לדיור מוגן

בתי דיור מוגן הם ללא ספק הדרך הנוחה והמוגנת ביותר עבורכם או עבור הוריכם. בדיור מוגן תהיו בטוחים – כי תהיו בידיים הטובות ביותר ואף פעם לא תהיו לבד. עם המגוון הרב והפעילות הרבה תהיו בטוחים כי תקומו כל בוקר עם חיוך.

הכתבות הבאות

דילוג לתוכן