דיור מוגן באזור השרון

תמונה של דיור מוגן רעננה

הבית שלך באחוזה – דיור מוגן עם מיקום מושלם.

אחוזת בית נמצאת במיקום מעולה ברעננה, פנינת השרון, בלב איזור יוקרתי בסמוך לצירי התנועה הראשיים, המובילים למרכזי התרבות, הבילוי והמסחר,מול פארק ירוק ורחב ידיים, צמוד למרכז הקניות “פארק מול” המאפשר לדייריה ליהנות גם ממרכז העיר וגם מריאה ירוקה עם מרחבי דשא ופינות ישיבה רבות. דיור מוגן עם שילוב של שקט ויוקרה!

גם בעיר

המיקום של אחוזת בית ברעננה מקנה לה יתרון עצום על בתי דיור מוגן אחרים, בזכות העובדה שרעננה הנה עיר בולטת באזור השרון המאפשרת איכות חיים גבוהה – בעיקר בזכות יופיה ובזכות הקפדתה על איכות הסביבה. דיירי אחוזת בית רעננה יכולים ליהנות מתחבורה ציבורית נוחה, קרבה לרחוב אחוזה השוקק, למרכזי קניות, מרכזי תרבות, שירותים עירוניים, ועוד.

בקניון “פארק מול” הצמוד לאחוזת בית (אין צורך לחצות כביש) אפשר למצוא מגוון חנויות לנוחות הדיירים כמו סופרפארם, ארומה, טיב טעם, סטימצקי, בית קולנוע מבית סינמה סיטי, מקדולנדס, הפנינג, אופטיקה, ספורט, ד”ר לק, דומינוס פיצה.

מלבד היות אחוזת בית דיור מוגן המספק את כל הצרכים הרפואיים להם נזקקים הדיירים, יכולים דיירי האחוזה להנות משירותי מרפאות קופות החולים השונות הנמצאות אף הן בקרבת מקום – מה שהופך את הדיור המוגן למוגן אף יותר.

וגם בכפר

אחוזת בית רעננה ממוקמת בסמוך לפארק רעננה – הריאה הירוקה הגדולה בשרון. הפארק מציע לדיירי האחוזה מדשאות מוריקות ורחבות ידיים, פינות ישיבה נעימות ושבילי הליכה. בפארק ניתן למצוא גם אמפיתאטרון, יצירות אמנות וגן-חי והוא מהווה מקום בילוי שקט ופסטורלי בחיק הטבע לדיירים ולבני משפחותיהם.

הכתבות הבאות

דילוג לתוכן