דיור מוגן הגיל השלישי

זוג גימלאים מחייכים בבריכה בפאלאס

בית דיור מוגן הגיל השלישי הוא צורת דיור נפוצה בקרב אוכלוסיית המתבגרים אשר מעוניינים לשמור על עצמאות מלאה בבניין מגורים בסביבה שיתופית, וליהנות ממגוון פעילויות שונות אשר מציע המקום.

גיל השלישי – הוא הגיל בו תוכלו לעשות את כל מה שחלמתם במשך חייכם. הרי ל החיים הייתם עסוקים בגידול ילדים, בקריירה ובנושאים שונים. בגיל השלישי, תוכלו ליהנות מהגשמה עצמית ופיתוח תחביבים שונים אשר הזנחתם עם השנים. לרוב אנשים בגילאים אלו מתלבטים אם להישאר בבתם או לפנות לחברות אשר מציעות דיור מוגן לגיל השלישי.

דיור מוגן הגיל השלישי, מציע מגוון פעילויות שונות וחיי חברה תוססים במיוחד. לרוב, אנשים בגילאים אלו מוצאים את עצמם מעט בודדים ועסוקים בשעות הבוקר בסידורים ובביקור אצל רופאים או בביקורים במועדוניות ולאחר מכן, כאשר מחשיך הם מסתגרים בבתיהם ומתקשים להתמודד עם תחושת הבדידות.

 

מהו דיור מוגן?

בית דיור מוגן הגיל השלישי –  הוא צורת דיור נפוצה בקרב אוכלוסיית המתבגרים אשר מעוניינים לשמור על עצמאות מלאה בבניין מגורים בסביבה שיתופית, וליהנות ממגוון פעילויות שונות אשר מציע המקום. במסגרת דיור מוגן, זכאי המתגורר לבית חם ופרטי משלו ובכן שירותים נלווים נוספים כמו – בתי קפה, בריכה, חדר כושר, חוגים, שירות צוות רפואי 24/7, מועדון תרבות, הרצאות, טיולים ועוד מגוון פעילויות נוספות לבחירתכם.

בדיור מוגן – לא תהיו אף פעם לבד!

בדיור מוגן תוכלו לקבל את מגוון האטרקציות וכל זאת עם חברים בני גילכם אשר תכירו ותתיידדו איתם בבית הדיור. בנוסף, תוכלו למצוא מגוון אפשרויות שונות כמו:

  • בריאות – צוות רפואי זמין לשירותכם 24/7 ולחצן מצוקה בכל חדר.
  • ביטחון – המקום עצמו מאובטח 24/7 עם מאבטחים ומצלמות הבטחה.
  • חי קהילה מגוונים – פעילות וחוגים לנוחיותכם ומגוון אפשרויות פיתוח כמו קורסים והרצאות בתחומים שונים.
  • נוחות – גישה נוחה לכל מקום על ידי מעליות ומתקנים נוחים לאנשים הזקוקים לכיסא גלגלים.
  • צוות מסור – צוות המטפלים הינו צוות חם הנותן עזרה בכל דבר שתצטרכו.
  • ערך מוסף ותרבות – תוכלו ליהנות משלל פעילויות כמו – חוגים וטיולים מאורגנים במחירים נוחים בארץ ובחול.

הכתבות הבאות

דילוג לתוכן