החיים המשודרגים של הגמלאים הצעירים

הדמיה יפה של מבנה פאלאס חדש

הגמלאים הצעירים של היום ממש לא מסתפקים רק בחיים נוחים ובטוחים. הם רוצים יותר. עם גישה נכונה לחיים, בעידוד הילדים ועם אפס ייסורי מצפון הם מבינים: עכשיו תורם.

הכירו את הגמלאים החדשים, הגמלאים הצעירים: הם אנשים חזקים, מודעים ומטופחים, שיש להם כבר הכול, רק שעכשיו עם עוד תוספת אחת נחמדה: זמן.
אבל אל תטעו, אין להם כל כוונה לנוח. הם רוצים הכול קרוב, מהיר, זמין ובאיכות הגבוהה ביותר ואם נאמר בפשטות “לטרוף את החיים”.

חיים משודרגים? כדרך חיים

כן, התפיסות (והציפיות) של הגמלאים בדור הזה משתנות לנו מול העיניים. ומכאן שסטנדרט החיים הזה דורש גם תשובות איכותיות. רשת ‘פאלאס’ מקבוצת עזריאלי זיהתה כבר מזמן דרישה לאיכות חיים בלתי שגרתית, בקבוצה הולכת וגדלה של פורשים צעירים. בדיוק בשבילם מציעה הרשת המובילה לדיור מוגן, הזדמנות אחת לחיים משודרגים בדרום. יותר במדויק: ביישוב להבים.

“הגיע השלב בו עכשיו אני במרכז”, מתארת שירה, אחת מהדיירות והדיירים החדשים שייכנסו לכפר הגמלאים בלהבים: “יש לי הערכה וכבוד לכל יום שיבוא, ואני מתכוונת לנצל את כולו. יש לי יכולות ושאיפה לטעום מהכול, ואני בהחלט לא מתכוונת להתפשר”.

להתפשר? לא בכפר הגמלאים היוקרתי החדש, שמציע הזדמנות חד פעמית לחיות בתחושה של מלון או כפר נופש 5 כוכבים, בסטנדרט כמותו טרם נראה באזור, רק שעבור הדיירים – מדובר בבית. משודרג.

החיים המשודרגים על-פי פאלאס מקבוצת עזריאלי

מה זה אומר חיים משודרגים? זה אומר שכל חלק ביום נראה עוד הרבה יותר טוב משדמיינתם, וזה קורה, משום שאדריכלי החיים הטובים בכפר הדיור המוגן ‘להבים’ יודעים בדיוק מה צריך לחיים משודרגים באמת.

נתחיל במקום: 30 דונם של מרחבים ירוקים ומטופחים, מוקפים באוויר נקי באחת מהמועצות המקומיות הנקיות והמבוקשות ביותר בארץ.

נמשיך במיקום: כפר הגמלאים ממוקם דקות נסיעה בודדות מתחנת הרכבת ומכביש 6, ובמרחק קרוב למרכז באר שבע ולקניון הנגב, אליו תוכלו להגיע עם שירות ההסעות הפרטי לאורך כל שעות היום.

ומה בכפר? קודם כל, התכנון והעיצוב האדריכליים הם מהמיוחדים שראינו, עם קו כפרי, חיפוי אבן ובנייה נמוכה באיכות והקפדה המאפיינים את הרשת. דירות הכפר מרווחות ומגיעות עם מפרט יוצא דופן ובמרכז הכפר, שדרת הולכי רגל רחבה וירוקה, המקשרת בין מבני הדיור למתקנים השונים. אם כבר הזכרנו אותם, נציין שלרשות דיירי הכפר עומדים בריכה, מועדון כושר וספא, מסעדות גורמה, בתי קפה וקונדיטוריה ביתית, אולמות הרצאות וכנסים, חדרי חוגים, מינימרקט, בית כנסת, מרפאה וחדר כביסה.

תכנית החוגים והאירועים מסחררת: בכל חודש נקבע היצע מסחרר של חוגים, שיעורים, הרצאות, סרטים, הצגות, ערבי שירה וריקודים מסביב לשעון.
מעל לשליש מהמקומות כבר נתפסו. המלצה שלנו: אם גם אתם רוצים להאריך חיים בקהילה פעילה, בסביבה איכותית ובסגנון חיים נדיר שמגיע לכם – כדאי למהר.

הכתבות הבאות

דילוג לתוכן