טיולי גיל הזהב – רק הולכים ומשתפרים

גימלאות מצולמות בטיול בארץ מול מדריך

בני גיל הזהב כבר לא מסתפקים רק בחופשת קיץ, אלא פתוחים לצאת לטיול בכל עת ובלבד שהיעד משביע את רצונם.

הפופולאריות של הטיולים לבני גיל הזהב הולכת וגדלה כיוון שהיא פשוט הולכת ומשתפרת עם השנים. אנשים מבוגרים רבים מעדיפים היום במקום לנוח בבית, לצאת לטיול ולראות את העולם. יש להם זמן ויש להם כסף והם משתמשים בשניהם כדי לראות מה יש לעולם להציע להם.

בני גיל הזהב כבר לא מסתפקים רק בחופשת קיץ, אלא פתוחים לצאת לטיול בכל עת ובלבד שהיעד משביע את רצונם.

בבית דיור מוגן פאלאס רעננה למשל, מודעים לחשיבות הטיולים לבני גיל הזהב וההנהלה מארגנת טיולים לדיירי הבית גם ברחבי הארץ וגם בחו”ל. כל זאת מתוך התפישה שהלמידה והסקרנות של האדם לא מסתיימות כאשר הוא מגיע לגיל פרישה.

בחירת יעד מתאים

בכל רחבי כדור הארץ יש מיליוני יעדי תיירות ונופש, וכמעט כולם פורחים דווקא בגלל כוח הקנייה של האזרחים הוותיקים שרוצים לבקר בהם. עם מבחר כה גדול של יעדים, אטרקציות ופעילויות, אחת הבעיות הקשות היא לצמצם את הבחירה שלכם למקום אחד בלבד בכל זמן נתון. הצעד הראשון בהחלטה על היעד הבא הוא לקבוע איזה סוג של אקלים מתאים לכם ובאילו פעילויות אתם רוצים להשתתף במהלך הטיול.

מחקרים אחרונים מלמדים שאנשים מבוגרים נהנים ממגוון גדל והולך של פעילויות שונות. אז אם אתם נהנים מגולף, אתר נופש שכולל גולף עשוי להיות המקום האידיאלי לחופשה הבאה שלכם. אם, לעומת זאת, אתם מעדיפים להירגע על שפת הים, עומד בפניכם מספר גדול של חופים ואתרי נופש לבחירה.

בנוסף, היום זמינות הפלגות רבות לאנשים שאוהבים מסעות בים. למעשה, קווי שייט רבים הגדילו את מספר ההזמנות שלהם בגלל הביקוש הגבוה של בני הגיל השלישי להשתתף בטיולים אלה.

הדרך הטובה ביותר למצוא את היעד האידיאלי, היא פשוט להחליט מה אתם רוצים לעשות בזמן הנסיעה או בחופשה שלכם.

בחירת פעילויות מתאימות

בעוד שהפעילויות שאתם רוצים לקחת בהן חלק בנסיעה שלכן הן חשובות, הפעילויות שאתם רוצים להימנע מהן חשובות לא פחות. אחרי הכול, מה שמושך את האחד עלול להפחיד את השני. למרבה הצער, מספר רב של יעדי תיירות פופולאריים מתמקדים באנשים הצעירים. אם עודף שתייה, מוסיקה רועשת ומסיבות בשעות לילה מאוחרות הם לא בדיוק מה שאתם מחפשים, אולי כדאי לשקול להימנע מלהגיע ליעדים שמקדמים פעילויות שכאלה, או להישאר הרחק מהרעש בחדר הנעים במלון היוקרתי.

אם אתם מסוגלים להרשות לעצמכם את עלות הנסיעה לחו”ל, ייתכן שתרצו לבחון את היכולת הבריאותית שלכם לעמוד במסע ארוך, עוד לפני שתזמינו את החופשה בחו”ל. אתם צריכים גם לבדוק את האמצעים הרפואיים שמובטחים לכם בארץ היעד, ואת פוליסת הביטוח שתוכלו לרכוש.

היעדים הפופולאריים כוללים את מדינות אירופה כמו צרפת, איטליה, קנדה וספרד, ורבים גם מעדיפים להרחיק לקנדה, ארצות הברית ואף לאוסטרליה. תוכלו לחקור את רוב האטרקציות במדינות אלה בעצמכם באמצעות מדריך טיולים כתוב, או לשכור את שירותיו של מדריך מקומי, שיוכל להוסיף צבע לטיול שלכם.

לפני שאתם מזמינים כרטיסים, קחו בחשבון שלא מעט אתרים מציעים הנחות לנוסעים מבוגרים, נסו לנצל זאת

הכתבות הבאות

דילוג לתוכן