טיפים לבחירת מלתחה לקיץ

גימלאית יושבת מחייכת על הספה עם שמלה כתומה

הקיץ מביא עמו את הצורך להתחדשות המלתחה והתאמתה לתנאי מזג האוויר, בין אם אתם מתכוונים לשהות בעיקר בחללים ממוזגים ובין אם פניכם מועדות לטיולים וסיורים בחוץ. יש הרבה מאוד פריטי אופנה מבגדים דרך נעליים ועד אביזרים משלימים ליצירת הופעה אופנתית ומחמיאה לעונה החמה. כמובן שמעבר לשמירה על הסגנון האישי, חשוב לקחת בחשבון את אלמנט הנוחות כך שתוכלו ליהנות הן מהפן האסתטי והן הפן הפרקטי. לפניכם מספר המלצות לפריטים עדכניים לקיץ וטיפים לבחירה והתאמת פריטי הלבוש השונים.

גוונים – פסטלים רכים
צבעי הפסטל מהווים חגיגה אופנתית בקיץ הזה, כשניתן לראות גוונים רכים ועדינים כמעט בכל פריט מעליוניות דקות, דרך חולצות, טוניקות ועד חצאיות ומכנסיים. בין הצבעים המובילים בגזרת הפסטלים נמנה את התכלת, ורדרד, סגלגל, צהוב בננה ועוד. אפשר לשלב גוונים פסטליים ביחד עם עזים וכהים יותר כמו למשל, חולצה לבנה ומעליה עליונית דקת שרוולים בגוון סגלגל וכדומה, כשהשרוולון אפקטיבי לשהייה בחלל ממוזג ואותו ניתן להסיר ביציאה החוצה.

הקלאסיקה שולטת
יש הרבה מאוד בגדי קיץ הנענים לתכתיבים האלגנטיים והקלאסיים בין אם את מחפשת מכנסיים בעלי גזרה ישרה נקייה וחפה מעיטורים או חולצות כפתורים מעודנות בגזרת טוניקה, שמלות שחורות לאירועים בגזרה מחמיאה מתרחבת כלפי מטה ועוד. אפשר להוסיף אביזרים משדרגים כמו מטפחת פרחונית, צעיף דקיק במידה ונעשה קריר או את עוברת לשטח ממוזג, כובע קש רחבת שוליים ליציאה לשמש.

נוחות וטשטוש היקפים בים, בבריכה ובאירוע
פריטי הקיץ לא חייבים להיות צמודים והדוקים, החנויות השונות הפונות בין היתר גם לאופנת גיל הזהב, מציעים שלל בגדים בעלי אפקט מחטב יותר מבלי להתפשר על נוחות. כך למשל, תוכלי למצוא חולצות מעטפת נעימות המתרחבות בהתאם לממדי הגוף או משתלבות הרמונית מעל גופייה דקה, מכנסיים וחצאיות המגיעים עם גומי פנימי, שמלות פרחוניות בעלות ריפוד פנימי ל”החזקת הגוף” בצורה מחמיאה במיוחד ועוד. גם פריטי אופנה כמו גלביות אווריריות וטוניקות רפויות מתאימות להלך הרוח האופנתי של הקיץ. אם את מחפשת בגדי ים, נבחרת בגדי הים העדכנית כוללת הרבה מאוד בגדי ים בגזרה שלמה עם ריפוד פנימי באזור החזה, ברזלים גמישים לאזור החזה וכן כתפיות עבות ל”החזקת” הגוף, כמו גם אלמנטים מסוגננים מגזרת קולר דרך קשירה בצדדים וכיווצים מטשטשים בבטן ובאגן הירכיים ועד אזור תחתון “גבוה” במיוחד. ניתן למצוא גם שמלות וחצאיות ים למי שמעדיפה את הסגנון הזה.

נעלי נוחות לקיץ
יציבות, איזון, התאמה לכף הרגל, כל אלה מרכיבים חשובים בבחירת סנדלים או נעלי נוחות לקיץ. חשוב מאוד למדוד את הנעל לפי רכישתה וכן לבדוק שכל אצבעות כף הרגל מונחות זו לצד זו בתוך הנעל ואינן מקופלות, להתאים את רוחב הנעל לדף הרגל, לבדוק אם הנעל מגיעה עם בולמי זעזועים ולהעדיף נעליים נטולות עקב או בעלות עקב נמוך כדי להפחית מעומס הדריכה.

הכתבות הבאות

דילוג לתוכן