מהו בית מוגן?

דיר מרוהטת ויפה בפאלאס

בית מוגן כולל מספר יחידות דיור בגדלים שונים וברמות אבזור שונות. האתרים הטובים ביותר לדיור מוגן הם אלה שקרובים למרכזי קניות, לסניפי בנקים ודואר, למרכזי תרבות ובידור ולתחבורה ציבורית זמינה.

בית מוגן הוא אופציה אידיאלית להורים מבוגרים שהם פעילים, בריאים ומסוגלים לחיות באופן עצמאי. אנשים אלה יפיקו תועלת גם מכך שיקבלו עזרה באופן מידי במקרה חירום.

מגורים בבית  דיור מוגן יוקרתי הם ממש כמו מגורים במלון ברמה של חמישה כוכבים. דיור מוגן מציע לדייריו מגורים בסביבה יוקרתית ומפונקת, בבית חם ואוהב וצוות מסור ותומך.

בדיור מוגן נהנים הדיירים ממבחר מתקנים כמו בריכת שחיה וחדר כושר, ושירותים כמו שירותי בריאות 24 שעות ביממה שירותי ניקיון, כביסה ואחזקה ושירותי אבטחה וחדר אוכל מפואר. מגוון הפעילויות התרבותיות והחברתיות שמציע הדיור המוגן מאפשר לדיירים להשתתף בחוגים ובפעילויות שמעניינים אותם ולהמשיך לחיות באורח חיים מהנה, חיוני ומשמעותי.

כאשר אתם מחפשים דיור מוגן להוריכם המבוגרים, אתם צריכים קודם כל לערוך רשימה של כל הקריטריונים שיש לקחת בחשבון כדי שתבחרו במקום הטוב ביותר עבור יקיריכם. חשוב שתבחרו בדיור מוגן שיתאים לצרכים של ההורים שלכם.

דיור מוגן יוקרתי

בית מוגן כולל מספר יחידות דיור בגדלים שונים וברמות אבזור שונות. האתרים הטובים ביותר לדיור מוגן הם אלה שקרובים למרכזי קניות, לסניפי בנקים ודואר, למרכזי תרבות ובידור ולתחבורה ציבורית זמינה. פאלאס רעננה, למשל, עונה על כל ההיבטים האלה. המיקום יהיה בדרך כלל בראש רשימת הקריטריונים שלכם, אבל יש גם גורמים אחרים, חשובים לא פחות כמו: זמינות של עזרה בכל עת, הרמה והיוקרה של הבית וכן הלאה.

יש דיור מוגן שהקים במסגרת הבית מחלקה סיעודי כדי לתת מענה לאותם דיירים שחלה התדרדרות במצבם הבריאותי או הנפשי במשך השהייה בדיור המוגן. כך יכול הדייר לעבור למחלקה סיעודית כדי לקבל את הטיפול לו הוא זקוק, ולא יהיה צורך לטלטל אותו למקום חדש דווקא כשמצבו הורע. באחוזת בית יש אגף סיעודי, דיור מוגן סיעודי, חדש ומתקדם שמעניק למטופלים חום, אהבה ואמפתיה בעזרת צוות אנשי מקצוע שמחויבים לאמנת השירות לפיה איכות החיים של הדייר נמצאת בראש סדר העדיפויות של הצוות.

כאשר אתם שוקלים בדיקת מעבר של ההורים לדיור מוגן, עליכם לבדוק מספר נושאים נוספים, וביניהם:

  • עלויות הדיור המוגן, דרכי התשלום, השירותים שנכללים בעלויות אלה והשירותים שאינם כלולים בהם. ככלל, מומלץ לערוך השוואת מחירים בין העלויות שמציעים בתי הדיור המוגן השונים.
  • הקפידו לקרוא היטב את החוזה לפני החתימה עליו. כיוון שמדובר בסכום כסף לא מבוטל, כדאי אף לבקש את עזרתו של עורך דין שמתמצא בתחום, שכן מדובר בעסקת נדלן כמעט לכל דבר.
  • בקרו בכמה בתי דיור מוגן בשעות הפעילות וודאו שמדובר בצוות מסביר פנים, חם וידידותי; שהאוכל בחדר האוכל מבוסס על תזונה מאוזנת שמתאימה לאנשים מבוגרים; שהמתקנים במקום מספקים את הצרכים (בריכת שחיה, חדר אוכל מתאים, חדר כושר, ספריה, אולם הרצאות וכיוצא באלה); שהחדרים נקיים ומרווחים מספיק; שהבית משרה אווירה נעימה; שהבית מוצב בגן מטופח שמאפשר לדיירים לטייל ולנפוש בו.

עריכת רשימה של קריטריונים תסייע לכם להתקדם בדרך למציאת הבית האידיאלי ליקיריכם.

נשמח לתת פרטים נוספים על מגורים ברשת פאלאס דיור מוגן.

הכתבות הבאות

דילוג לתוכן