סיעוד קשישים בפאלאס רעננה

אחות מביאה מים למטופלת סיעודית

ישנם מצבים שבהם הטיפול בקשיש סיעודי בתוך ביתו ובסביבה המוכרת לו כבר אינו אפשרי. אמנם משפחות שלוקחות על עצמן את האתגר לטפל בבן המשפחה הקשיש בביתם ראויות להערצה, אך לפעמים טיפול שכזה מצריך סיוע מקצועי של צוות רפואי. במקרים שכאלה יש לבחון חלופות אחרות כמו בית אבות סיעודי או דיור מוגן שבו קיימת גם מחלקה סיעודית. כן, היום ניתן למצוא מענה לקשישים סיעודיים לא רק במסגרת בתי אבות סיעודיים אלא גם במסגרת האיכותית של מגורים בדיור מוגן כמו בפאלאס רעננה.

אין ספק שההחלטה שהקשיש יעזוב את ביתו היא החלטה קשה שעל משפחת הקשיש הסיעודי לקבל. לא פלא שלעיתים היא מלווה ברגשות אשמה, ומצריכה למצוא את האיזון בין צרכי המשפחה, הילדים, ניהול הקריירה לבין הטיפול ההולם בקשיש. ההחלטה קלה יותר כאשר הקשיש אמור להתגורר במסגרת בית דיור מוגן מודרני ואיכותי.

 

אגף סיעודי חדש ומתקדם

פאלאס רעננה מציע לקשישים סיעודיים ותשושי נפש אגף סיעודי חדש ומתקדם שבו צוות מקצועי שמחויב לאמנת שירות שמעמיד את איכות החיים של הדייר בראש מעייניו. באגף הוקמו שתי מחלקות במסגרת הדיור המוגן, מחלקה סיעודית ומחלקה לתשושי נפש.

הדייר הסיעודי נהנה מסיוע של מטפל מקצועי בכל אותן פעילויות יומיומיות שגרתיות כמו רחצה, הלבשה, וגם השגחה על נטילת התרופות. בנוסף, סיעוד קשישים במסגרת פאלאס רעננה מספק לדיירים הסיעודיים ארוחות מזינות בחדר האוכל המשותף שמבטיחות לקשיש תזונה מאוזנת יומיומית.

מגורים של הקשיש בפאלאס רעננה משחררים אותו מכל מה שכרוך בעבודות משק הבית. הצוות אף דואג לטיפוח המראה החיצוני של הקשיש הסיעודי, ומציע לדיירים שירותי מספרה ומניקור לקיצוץ הציפורניים, בעיקר לאותם קשישים שכבר לא יכולים לבצע פעולה זו בעצמם.

מחלקה הסיעודית עם ניסיון רב שנים

המחלקה הסיעודית בפאלאס רעננה היא בעלת ניסיון מקצועי רב שנים והיא מעניקה לדיירים שזקוקים לסיוע בתפקודם היומיומי, שירות של 24 שעות ביממה. החדרים במחלקה מיועדים לשניים, הם מרווחים ואסתטיים וחדרי הרחצה בהם מותאמים לאנשים בעלי מגבלות גופניות. הטיפול בדיירים נעשה על ידי צוות רפואי, פרה-רפואי וסיעודי מקצועי ומיומן, כאשר לכל דייר מותאמת תכנית טיפולים אישית שמותאמת לצרכים שלו.

המחלקה לתשושי נפש באחוזת בית מעניקה סביבה בטוחה וחמה לדיירים שסובלים מדמנציה או מאלצהיימר ומשלבת בטיפול בהם שיטות מתקדמות שכוללות חשיפה לגירויים שונים וחוגים שמותאמים במיוחד לדיירים אלה בתחומי היצירה, התנועה הפיזיותרפיה ועוד.

מסגרת מגורים בבית דיור מוגן – שמאפשרת גם סיעוד קשישים – היא אידיאלית לאלה שכבר לא מסוגלים לחיות באופן עצמאי אבל מעדיפים דיור מוגן על פני האשפוז באחד מאותם בתי אבות סיעודיים או תשושי נפש, שמציעים רמה נמוכה יותר של איכות חיים לעומת הדיור המוגן.

קשיש שבוחר להתגורר בדיור מוגן שכולל גם מחלקה סיעודית יודע שאם חס וחלילה יורע מצבו והוא יהפוך לסיעודי או לתשוש נפש – עדיין הוא יוכל להישאר במסגרת הבית ולקבל את מלוא הטיפול שיזדקק לו. ידיעה זו מעניקה שקט נפשי הן לקשיש והן לבני משפחתו.

לפרטים נוספים צרו קשר עוד היום

הכתבות הבאות

דילוג לתוכן