פאלאס ראשון לציון

בואו לחיות במרכז שוקק חיים ופעילות, בשילוב משפחות צעירות בצמיחה ובקרבה לאתרים היסטוריים, מרכזי תרבות וטבע.

פאלאס ראשון לציון

בואו לחיות במרכז שוקק חיים ופעילות, בשילוב משפחות צעירות בצמיחה ובקרבה לאתרים היסטוריים, מרכזי תרבות וטבע.

למה פאלאס ראשון לציון?

בימים אלה מוקם בכניסה לעיר ראשון לציון בית דיור מוגן יוקרתי בסטנדרטים גבוהים וחדשניים. המבנה מתנשא לגובה של 28 קומות וממוקם במרכז התוסס של שכונת רקפות החדשה בעיר. הוא כולל 284 יחידות דיור הצופות לארבעה כיווני אוויר, גג ירוק בקומה השמינית המיועד להתכנסות של דיירי הבית, מתקני פעילות ותרבות ואגף מדיקל ובו 36 מיטות סיעודיות.

המיקום

פאלאס ראשון לציון ממוקם במרכז התוסס של שכונת רקפות, בכניסה המזרחית לעיר הרביעית בגודלה בישראל. הוא סמוך לצירי תנועה ראשיים ומאפשר גישה מהירה לכל נקודה בארץ.

הבריאות

לצד מרפאה מקצועית הנותנת מענה מהיר ומדויק לכל דיירי הבית, פועל אגף מדיקל הנותן מענה סיעודי, רפואי ושיקומי למי שזקוק לכך.

הפעילויות

הקומות הציבוריות של המבנה כוללות לובי מרווח, קפטריה, מסעדה, בריכה וחדרי חוגים ומזמינות את הדיירים ליהנות משפע של פעילויות ספורטיביות, הרצאות וחוגים. בקומה השמינית הוקם גג ירוק המתאים לאירועים והתכנסויות.

המשפחה

בואו לחיות חיים מלאי עניין ופעילות בסמוך לבני המשפחה שלכם. השתמשו במתקנים היוקרתיים בבית או בשטחים הציבוריים שהוקמו לטובת הדיירים ותושבי השכונה, כדי לארח ולחלוק חוויות עם האנשים האהובים עליכם.

גלריה

הדירות שלנו

2.5 חדרים גדולה

________

התכנון חכם, העיצוב עילי, הגימור מושלם.
תוכניות דירה

3 חדרים גדולה

________

הדירה גדולה, קל לארח בה, לתכנן פינת עבודה מרווחת וליהנות מהמרפסת המפנקת.
תוכניות דירה

השירותים שלנו

סידורים שוטפים

אנחנו דואגים לסידורים השוטפים שלכם: רישום לפעילויות, הזמנת כרטיסים לתיאטרון או לקונצרט, הזמנת מוניות ורישום ל־Shuttle, שהוא שירות הסעות בעיר.

עוד שאלות? לחצו כאן

couple see a movie

טיפולים בדירה

אצלנו תקבלו שירותי אחזקה למערכות הדירה (מים, חשמל, ביוב, אינסטלציה ועוד) וגם לציוד החשמלי שסיפקנו לכם. אנחנו עומדים לשירותכם גם כשצריך לטפל בתקלה בכבלים, בהחלפת נורה או בהזזת פריט ריהוט כבד ממקום למקום. מדי שבוע הדירה תנוקה.

עוד שאלות? לחצו כאן

דירה בפלאס להבים

החוויה בעזריאלי פאלאס

סיור בדירות לדוגמא

בואו לסייר איתנו בדירות לדוגמא בעזריאלי פאלאס ראשון לציון, סיור בדירה דרך הסלון, חדר השינה, המטבח ועד לשטחים המשותפים הכוללים בירכת שחיה מקורה ואודיטוריום לאירועים מגוונים המתקיימים בשוטף בעזריאלי פאלאס. כמו כן, חדר אוכל ופינות ישיבה מגוונות.

 

נגן וידאו

״אני מרגיש שנולדתי מחדש״

״המקום הזה הוא פשוט משהו אחר. בני הגיל השלישי שאני פוגש לא
טיפוסיים וממש לא ׳דוגרים על הביצים׳. כמעט כולם משתתפים בפעילות כזו או אחרת, בין אם זה בחדר הכושר, במשחקי הדומינו המשולש, הברידג׳, יציאה להליכות וכמובן, גם בחוגים ובמסיבות. כל חיי הייתי אדם סגור, מופנם אפילו. רק לאחר שהגעתי לכאן הרגשתי שמשהו בי נפתח, משהו השתחרר, החופש מאפשר והיום אני עושה כרצוני, כאדם שנולד מחדש״


יצחק נמש, דייר פאלאס להבים

לחיות בתוך קהילה

פאלאס ראשון לציון נבנה מתוך גישה אדריכלית מתקדמת הדוגלת בעירוב שימושים ובעירוב בין־דורי. הפרויקט משתלב בשכונה באופן טבעי, הוא נבנה במרכזה, על שדרה המובילה לפארק ולמוסדות חינוך. בשתי הקומות הראשונות של המבנה יוקמו שטחי קהילה המיועדים לבני נוער, פעוטונים ואזורים מסחריים. הם ישמשו אבן שואבת לתושבים ויהפכו למרכז תוסס של חיי הקהילה.

הלייף סטייל בפאלאס