בתי דיור גיל הזהב

זוג גימלאים יושבים במיטה עם ביתם מחזיקים ידיים

בגיל הזהב אנשים רבים מתלבטים האם להזדקן בביתם או בבתי דיור גיל הזהב. בתי דיור גיל הזהב מצעים חיי חברה תוססים לצד צוות רפואי הזמין עבורכם 24/7, מה שיכול לשדרג באופן משמעותי את חייכם או את חיי יקירכם.

בגיל הזהב אנשים רבים מתלבטים האם להזדקן בביתם או בבתי דיור גיל הזהב. שאלה זו יכולה לעיתים להוות התלבטויות רבות כי הרי להישאר בביתם משמעות הדבר ליפול לנטל על ילדיהם אשר עסוקים בגידול משפחתם ובקושי עם ההתמודדות של “הלבד”. בתי דיור גיל הזהב מצעים חיי חברה תוססים לצד צוות רפואי הזמין עברוכם24/7, מה שיכול לשדרג באופן משמעותי את חייכם או את חיי יקירכם.

 

מהו בית דיור גיל הזהב?

בית דיור בנוי מדירות קטנות אשר מספקות את כל צורכיהם של אנשים אשר מגיעים לגיל הזהב ובו תוכלו למצוא שפע של פעילויות שונות כמו – חוגים מגוונים, כושר גופני, בריכה, צוות רפואי 24/7 שירותי ניקיון וכביסה ועוד מגוון אפשרויות שונות אשר יעסיקו אתכם במהלך היום. עם בתי אבות – לא תישארו לבד.

מגוון שירותים לנוחיותכם בבית דיור

  • חדר כושר – חדר כושר הוא אידיאלי לגילאים אלו ותוכלו למצוא מגוון פעילויות ספורט אשר ישמרו על גופכם וכן יעסיקו אתכם לא מעט במשך היום. מומלץ להתמיד בכושר גופני לפחות שלוש פעמים בשבוע.
  • בריכה – בבריכה תוכלו לבלות עם חברים ואף לשחות בה בימי הקיץ החמים, אך יש בתי דיור גיל הזהב אשר מעניקים שירותי בריכה מחומת גם בחודשי החורף הקרים.
  • חוגים מגוונים – בית דיור מוגן מציע מגוון חוגים מעניינים כמו – חוגי יצירה, חוגי שחמט ועוד מגוון חוגים שונים אשר יעסיקו אתכם במהלך היום ויתנו לכם ערך מוסף ואפשרות לפתח תחביבים שונים.
  • קורסים והרצאות – תוכלו ליהנות מקורסים שונים המוצאים בבית הדיור, והרצות מרתקות בנושאים שונים ומגוונים.
  • טיולים – תוכלו ליהנות מטיולים שונים במחירים מיוחדים לקבוצות בארץ ובחול בליווי הסעות ומדריכים.
  • פעילויות – תוכלו ליהנות מפעילויות שונות אשר במהלכם תוכלו להזמין את ילדכם, נכדכם ואף את הנינים וליהנות מזמן איכות קסום בקרבתם וכמובן להשוויץ בנכדים המקסימים בפני חברכם.

הכתבות הבאות

דילוג לתוכן