דיור מוגן יוקרתי – האם זה יקר?

דירה מרוהטת בעזריאלי פאלאס

כמה פעמים שמעתם את המונח דיור מוגן יוקרתי, וחשבתם לעצמכם "זה בטח יקר" ולא נמצא בהישג ידכם? יש לנו חדשות בשבילכם – זה לא באמת יקר כמו שאתם חושבים אם לוקחים בחשבון את הרצון האמיתי לשמור על רמת חיים גבוהה, נוחה, נגישה – וכמובן בהשוואה לאלטרנטיבות.

 

כמה פעמים שמעתם את המונח דיור מוגן יוקרתי, וחשבתם לעצמכם “זה בטח יקר” ולא נמצא בהישג ידכם? יש לנו חדשות בשבילכם – זה לא באמת יקר כמו שאתם חושבים אם לוקחים בחשבון את הרצון האמיתי לשמור על רמת חיים גבוהה, נוחה, נגישה – וכמובן בהשוואה לאלטרנטיבות.

בני הגיל השלישי כיום מבינים שהחיים הטובים מתחילים בדיוק בגיל השלישי, בדיוק בזמן שכל שנותר להם הוא ליהנות. הילדים כבר גדולים. לעיתים גם הנכדים. את הבית הגדול כבר אין מי שיתחזק והרצון להרגיש חיים, מעורבים חברתית, פעילים וחיוניים הוא חלק מהכמיהה הכה ברורה.

כאשר שואלים למי מיועד דיור מוגן יוקרתי – התשובה היא מאד ברורה – לאלו שרוצים להמשיך לחיות בכל הכח וליהנות מכל רגע.

 

מהו בדיוק דיור מוגן יוקרתי

דיור מוגן בסיסי הוא פתרון דיור עבור בני הגיל השלישי. יש הקוראים לכך בית אבות.
דיור מוגן יוקרתי הוא פתרון מגורים איכותי למבוגרים עצמאיים, המבקשים להמשיך לחיות ברמת חיים טובה, כזו שכוללת גם שירותים נוספים שיקלו עליהם בגיל המבוגר, כמו אבטחה, צוות רפואי, הסעות, אירועים חברתיים ועוד. הדגש בדיור מוגן יוקרתי הוא על כל מה שמעבר לזמן השינה. “החיים”.
באחוזת בית רעננה, דיור מוגן יוקרתי באזור השרון, מוצע פתרון דיור מתקדם לבני הגיל השלישי הכולל שפע פעילויות אותם יוזמת מחלקת התרבות. לוח הפעילויות ממלא יום יום תוכן מותאם ומהנה עבור כלל הדיירים באחוזה. כחלק מתפיסת הדיור המוגן היוקרתי, הדירות באחוזת בית רעננה מרווחות ומציעות החל מדירות סטודיו ועד לדירות 3 חדרים, כאשר לכולם שירות אישי וליווי עם מגוון אנשי מקצוע, החל מפעילות גופנית, חברתית, חדר אוכל, חללים ציבוריים מרווחים בהם מתקיימות פעילויות כגון ערבי שירה, סרטים, הרצאות, יצירה ועוד. טיולים מאורגנים לדיירי האחוזה ברחבי הארץ ואף בחו”ל, והמקום פשוט שוקק. כאן חיים בכיף.
צריך להגיע לביקור במקום על מנת להבין זאת. אם אתם רוצים לראות בעצמכם מהו דיור מוגן יוקרתי אתם מוזמנים בכל עת לתאם סיור אישי באחוזת בית רעננה ולהכיר את האחוזה ואת הצוות.
רק לשם התרשמות – לחצו כאן והציצו בשפע הפעילויות החודשיות באחוזה. זהו לוח הפעילויות החודשי והוא מתעדכן כל חודש בשלל פעילויות חדשות. לדיירי אחוזת בית רעננה תמיד יש מה לעשות.

היתרונות של דיור מוגן יוקרתי

לדיור מוגן יוקרתי יתרונות רבים. הנה כמה מהם:

  • תכנית פעילויות עשירה ומגוונת המתאימה לדיירים, וכוללת הרצאות עם מיטב המרצים, חוגים, הופעות, אירועים מיוחדים, טיולים, ועוד
  • שירותים נלווים כגון מספרה, נציגי בנקים, שען, חדר אוכל מרכזי, ועוד, כדי שהחיים יהיו פשוט נוחים ומהנים יותר.
  • אבטחה 24 שעות ביממה
  • צוות רפואי במקום
  • מתחמי פעילויות שונים כגון בריכה, חדר כושר, ספרייה, מדשאות – וצוות מקצועי המלווה את כל הדיירים בכל שעות הפעילות.

מה כלול בחבילת השהייה בדיור מוגן יוקרתי

בדרך כלל חבילות השהייה בבית דיור מוגן יוקרתי, כוללות דירה פרטית בהתאם לבחירת הדייר, שפע פעילויות וחוגים, צוות מקצועי זמין, שימוש בכל מתקני המקום, אבטחה, תשתיות טלוויזיה ותקשורת, תחזוקה שוטפת, שירותי מרפאה, ועוד.
אם חשוב לכם ליהנות, להישאר חיוניים ומלאי עניין, להרגיש בטוחים ועם חיי חברה פעילים – והכל במרחק נגיעה, נגיש ובטוח – דיור מוגן יוקרתי הוא בדיוק מה שאתם צריכים. גם לכם וגם לבני משפחותיכם יהיה שקט נפשי שאתם בידיים טובות ושהיום-יום שלכם מנוצל עד תום כשאתם עם חיוך על הפנים.

המלצה על דיור מוגן יוקרתי

ההמלצה הכי טובה על דיור מוגן יוקרתי היא לראות במו עיניכם, לסייר במקום ולהתרשם. להכיר את הצוות, להתרשם מהדיירים, מהדירות ומשפע הפעילויות שיש למקום להציע. זו הדרך היחידה לדעת מהו דיור מוגן יוקרתי ולהרגיש בטוח בהחלטה. זו לא החלטה שיש לקבל באינטרנט.

כדי להגיע לביקור התרשמות באחוזת בית רעננה – כל שעליכם לעשות הוא להתקשר אלינו. נשמח לארח אתכם: התקשרו כוכבית 9997 או השאירו פרטיכם בטופס קצר ואנו ונחזור אליכם בהקדם לתיאום.

הכתבות הבאות

דילוג לתוכן