דיור מוגן יוקרתי

זוג מחוייך מצטלם לרקע חוף ים

בהגיעכם לגיל הזהב, תוכלו לממש את כל מה שחלמתם אי פעם בגלל מחסור בזמן ובגלל עומסים גדולים אשר הביאו אליכם החיים. דיור מוגן יוקרתי הוא ההזדמנות שלכם להגשים את החלומות ולחוות חיי יום יום ללא דאגות מיותרות. תוכלו ליהנות מחיי חברה תוססים, להגיע לבית נקי ומסודר מבלי לדאוג לניקיון, מבלי לנסוע למקומות מרוחקים על מנת ליהנות מחוגים או בכדי לפגוש חברים. דיור מוגן, מקנה לכם את כל מה שאתם צריכים תחת קורת גג אחת ועם צוות מקצועי אשר יהיה זמין עבורכם בכל רגע.

מגיע לכם להתפנק

לאחר שנים רבות בהם דאגתם לגידול ילדים, לעבודה ולכל מי שהיה סביבכם, מגיע לכם להתפנק בדיור מוגן יוקרתי אשר יספק לכם חוויה של בית מלון יוקרתי. בדיור מוגן תוכלו למצוא חדר כושר, בריכה, פעילויות, חוגים, הרצאות, קורסים, צוות רפואי צמוד ועד מגוון אפשרויות שונות העומדות לרשותכם

מה חשוב לבדוק טרם בחירת דיור מוגן?

בחיפוש יסודי אחר בית דיור יוקרתי, חשוב לשים דגש על כמה דברים חשובים:

  • מה כולל בסל השירותים המורחב – כאשר מדובר בדיור מוגן יוקרתי, לרוב ישנה חבילה בסיסית הנכללת בתשלום הרגיל. בדקו היטב אם נכלל בסל גם שירותי רפואה, שירותי חוגים, תרבות ופנאי ועוד.
  •  שירותים בסיסיים – בדקו אם המקום נותן שירותי ניקיון ושירותי כביסה ברמה גבוהה.
  • שירותים סיעודיים – אומנם המושג סיעודי אינו נעים למחשבה, אך צריך לקחת בחשבון כל דבר. בדקו האם המקום אכן נותן שירותים סיעודיים או צוות מקצועי שמומחה במחלקת שיקום, כך אם חלילה תזדקקו להם, לא תצטרכו להחליף בית דיור.
  • שירותי הבאת תרופות – בדקו אם בית הדיור מציע שירות הבאת תרופות על מנת שלא לחסוך לכם טרחה מיותרת וחלילה שלא תשכחו ליטול תרופות.

דיור מוגן יוקרתי, לרוב מציע שירותים רבים ומגוונים וחיי חברה תוססים. אם הגעתם לגיל הזהב, מומלץ למצוא מקום אשר יספק לכם מבחר רב של פעילויות.

הכתבות הבאות

דילוג לתוכן