חיה את החלום – ברכה סטון

לפעמים הרגעים הכי מרגשים במגזין שלנו מגיעים מהלב של הדיירים עצמם. ברכה, דיירת מקסימה שכבר זכינו להכיר בווידאו־כתבה שפרסמנו בעבר, הפתיעה אותנו הפעם בדרך הכי אישית שיש, שיר שהיא כתבה על החיים בפאלאס.
כשקראנו אותו, התרגשנו כולנו. המילים שלה מצליחות לתפוס בדיוק את מה שמייחד את הקהילה שלנו. תחושת בית, חום, אהבה, וגם לא מעט שמחה.

חשבנו שלא נוכל לשמור את זה רק לעצמנו והחלטנו לשתף את השיר עם כל המשפחה של פאלאס, כאן באתר.

חַיָּה אֶת הַחֲלוֹם
בְּרָכָה סטון-מרץ 2025

חַיָּה אֶת הַחֲלוֹם
מַרְגִּישָׁה כְּמוֹ בֵּית מָלוֹן
זֶה בֵּיתִי זֹאת תְּחוּשָׁתִי.
חֲבֵרִים רַבִּים סְבִיבִי

זֶה הַמָּקוֹם זֶה הַבַּיִת
נְטוּעָה  כְּמוֹ עֵץ זַיִת
תְּחוּשָׁה שֶׁל אַהֲבָה
מְצִיפָה אֶת הַנְּשָׁמָה.

רוֹאָה מֵעֵבֶר לְאַדְרֵנָלִין
הַחַיִּים  מְלֵאִים פְּגָמִים
יֵשׁ הַרְבֵּה טוֹב גַּם קְצָת רַע
מִסְתַּכֶּלֶת עַל חֲצִי הַכּוֹס הַמְּלֵאָה.

וַעֲדַיִן

מַרְגִּישָׁה כְּמוֹ בֵּית מָלוֹן
חַיָּה לִי אֶת הַחֲלוֹם
חָשָׁה בְּאַהֲבָה בְּכָל מָקוֹם
מִשְׁפַּחְתִּי אַל דְּאָגָה
אֲנִי מְאֻשֶּׁרֶת וּשְׂמֵחָה

הכתבות הבאות

דילוג לתוכן