הגישה שלנו לדיור מוגן

סבא משחק עם הנכד שלו בדיור מוגן

בחירת בית אבות או דיור מוגן הנה בחירה קשה ומורכבת. בבואנו לבחור בית אבות חשוב לבדוק מספר דברים שהנם תנאי בסיס לכל בית אבות/דיור מוגן.

דיור מוגן בישראל ובעולם בכלל הנו נושא מורכב, רגיש וטעון אמוציות. כאשר כל אלו אמורים להביא אותנו להחלטה הנכונה להורים שלנו או לעצמנו, בחירת בית אבות או דיור מוגן הנה בחירה קשה ומורכבת אל מול נושא בו אין לנו כל ידע מקדים. לכן ההחלטה לבחור בית אבות קשה וסבוכה מכל הבחינות.

 

איכות חיים וטיפול רפואי בדיור מוגן

בבואנו לבחור בית אבות להורים שלנו או לעצמנו, חשוב לבדוק מספר דברים שהנם תנאי בסיס לכל בית אבות/דיור מוגן.

» אישור משרד הבריאות כי המוסד עומד בדרישות החוק.

» בדקו חוות דעת של דיירים, בדקו בגוגל חוות דעת והמלצות.

» ודאו היטב כי המקום נקי ומתוחזק.

» סיירו עצמאית במחלקות השונות.

» בקשו לראות את תעודות ההסמכה של הצוות הרפואי, לרבות ובפרט רופאים.

» מיקום: האם קרוב לביקור מבחינתכם, האם ישנה עדיפות למיקום מרכזי ולא במושב.

» עלויות: האם העלות החודשית מתאימה לאפשרות הכלכלית שלכם?

מיקום וקרבה למרכז

 אחד הפרמטרים החשובים ביותר להורים(הדיירים)ולילדים שלהם הנו המיקום של בית האבות/דיור מוגן, רבים מהמקומות הנ”ל ממוקמים באזורי ספר וישובים, על מנת להבטיח לדיירים שלווה ושקט מקסימלי. יחד עם זאת המחיר הנו ריחוק מהמשפחה ולכן ישנה העדפה ברורה של ההורים והילדים לגור בקרבה האחד לשני על מנת לאפשר לילדים הגעה מהירה בעת הצורך, שמירה על בקרה=ביקורים תכופים יותר ולכן מרבית האנשים יעדיפו מגורים קרובים ליתר המשפחה.

פאלאס דיור מוגן ממוקם במרכז תל אביב, בתוך מתחם בית חולים איכילוב מה שמאפשר לנו להציל חיים במקרה הצורך, לקבל תגובה מהירה להתערבות בית חולים ושוב ,הכל זמין ומיידי במקרה הצורך שכן לבית אבות צוות רפואי מקצועי וייעודי המטפל אך ורק בדיירי הבית. אך סמיכותו של בית החולים מספקת מענה למקרים בהולים והצלת חיים.

פאלאס דיור מוגן הנו בית האבות היחיד הממוקם בסמיכות לבית חולים מרכזי, מכיל צוות רופאים ומטפלים מהשורה הראשונה. כל זאת במרחק הליכה קצר מכיכר המדינה, כיכר רבין, ומקומות נוספים.

דאגה אמיתית ואכפתיות

 צוות פאלאס דיור מוגן נבחר בקפידה על ידי צוות המאבחנים שלנו האמון על גיוס כח אדם, בניגוד לדעה הרווחת בקרב הציבור, אנו לא מעסיקים עובדים ללא אישורים או עובדים ללא ניסיון/רקע מקצועי בתחום.

כל עובדי פאלאס דיור מוגן נבחרו על ידי צוות מקצועי ואף נבדקים על ידם מעת לעת על מנת להבטיח איכות ושרות ברמה גבוהה, כמצופה ממקום מכובד.

החל מהמטפל ואחות במחלקה וכלה ברופאים ועובדי מנהלה, כולם ללא יוצא מן הכלל עוברים הכשרות שרות ורענון נהלים ושיטות עבודה. על מנת להבטיח כי השרות יישמר ברמה גבוהה וכי הדיירים שבעי רצון.

 נשמע לכם מעניין, נשמח להכיר אתכם לפגישת הכרות ללא כל התחייבות.

כי אצלנו על איכות לא מתפשרים!

הכתבות הבאות

דילוג לתוכן