החיים הטובים של הגמלאים החדשים

בניין פאלאס מודיעין

הגמלאים החדשים רוצים את החיים הטובים. רוצים להיות חלק מקהילה משמעותית, הם רוצים דירות יפותאורח חיים פעיל, חיי תרבות עשירים, ספא, בריכה, חוגים ואוכל טובהם רוצים רופא שמכיר אותםשומר בכניסה וצוות שמוריד מהם
את כל ההתעסקות בסידורים וניקיונות ומשחרר אותם פשוט ליהנות מהחיים. זה המודל של רשת פאלאס מקבוצת עזריאלי
הדיור המוגן היוקרתי בישראל, ולא פלא שרבים כל כך מצטרפים, והרשת צומחת במהירות

התופעה הזו מתרחבת והולכת, ולא רק בארץ: עם העלייה בתוחלת החיים, יותר ויותר אנשים רוצים גם יותר איכות חיים. גם אנשים בגילאים שפעם נחשבו מבוגרים, מגלים שהם יכולים להמשיך לנהל חיים פעילים ומלאים, ומתכננים בהתאם את תקופת החיים החדשה שלאחר הפרישה.

אלה אנשים מפוכחים ומודעים, שערים לכל ההתמודדויות שהגיל השלישי מביא עמו, מחשש מבעיות בריאות עתידיות, בדידות חברתית אחרי הפרישה מעבודה ועד לרצון להישאר עצמאיים. האידיאל הוא למצוא את המודל שמבטיח מצד אחד ביטחון פיזי ובריאותי, ומצד שני מאפשר לעוף על החיים ולקטוף את הפירות מחיים שלמים של עבודה, טיפול בילדים ובבית. עכשיו תורם.

איך מגיעים לפתרון הזה? נראה שהסוד טמון בתכנון נכון של העתיד, ובהצטרפות לקהילה של אנשים דומים לך שמאפשרת את השילוב הזה. אומרת איריס כהן, מנכ”לית רשת פאלאס מקבוצת עזריאלי : “מחקרים רבים מצביעים על כך שאנשים בגיל השלישי זקוקים לביטחון חברתי. רוצים להיות חלק מקהילה פעילה ולא להיות לבד. חשוב להם להיות פעילים, עצמאיים, לנהל את החיים שלהם בעצמם ולא להיות לנטל על הילדים.

“גם הביטחון הפיזי חשוב מאוד. שיש אחות ורופא שמכירים אותך, לדעת שיש שומר בכניסה לבית, הם רוצים לשמר את היכולות הקוגניטיביות”.

ידוע היום שבין הגורמים שדוחקים דמנציה נמצאים קשרים חברתיים, פעילות ספורט, תזונה נכונה ומוסיקה. זו המהות ברשת פאלאס – דיור מוגן מקבוצת עזריאלי.

לשדרג לחיים הטובים

ובקצה היוקרתי הזה יש דוגמה אחת בולטת, רשת פאלאס מקבוצת עזריאלי, לאחת ההצלחות הגדולות של הדיור המוגן היוקרתי בישראל. הסיבה שהיא מצליחה כל כך נובעת מהיכרות מעמיקה של קבוצת עזריאלי עם הצרכים וההעדפות של הגיל השלישי. אפילו בביקור קצר אי אפשר שלא להתרשם מסטנדרט החיים הטובים בכל אחד מהבתים של פאלאס: לובי מפואר עם פינות פנאי והסבה, בריכת שחייה, חדר כושר, מסעדה, ספרייה, אודיטוריום, פעילויות תרבות וספורט. וכשמוסיפים לכל אלה את ההשגחה הרפואית המותאמת אישית לכל דייר, ואת שירותי השמירה והאבטחה – אפשר להבין למה הם מוכנים להתחיל חיים חדשים דווקא שם.

 

מספרת שולמית שנער, דיירת פאלאס תל אביב: “עברתי לפאלאס תל אביב כי המיקום שלו מושלם מבחינתי. כל מה שמשמעותי בשבילי נמצא במרחק הליכה – המוזיאון, ספריית בית אריאלה, האופרה, התיאטרון הקאמרי, קונצרטים, תערוכות. המשכתי את כל מה שהיה לי קודם, פלוס הפינוק של כל הדברים היומיומיים שאני לא צריכה להתעסק בהם יותר: אחזקה של הבית, ביטוח לאומי, דואר. אני מוגנת, עצמאית ופנויה לעשות רק מה שמעניין”.

גם ציפי רובין שעברה עם בעלה מבית דו מפלסי בעומר לדירה פונקציונאלית בפאלאס להבים מעידה שהמיקום, במרחק חצי שעה מביתם הקודם, מצוין עבורם. “אנחנו רגילים ואוהבים את הנגב ומכירים מצוין את כל מה שיש לסביבה להציע. מאז המעבר אני חיה את החיים הטובים ממש כמו נסיכה. יש לנו כאן הכל וקורה שחודשים שלמים אין לי אפילו צורך לצאת לבאר שבע”.

מוסיפה איריס כהן: “רבים עוברים לדיור מוגן כי לפעמים הבית הקיים כבר גדול להם מדי, וחבל להם לבזבז אנרגיה על ניקיונות או כביסות ובישולים. כאן דואגים לכל דייר, מנקים לו, מבשלים לו. התקלקל המזגן? הברז נוזל? רק להרים טלפון. הכול מטופל, ואפשר ללכת בנחת לבריכה או לחוג יוגה”.

מי שמעוניין לבשל לעצמו במטבח בדירה שלו יכול כמובן לעשות זאת. בימים אחרים אפשר לאכול באחת המסעדות שבסביבה או במסעדת הבית. בפאלאס עזריאלי מדגישים שבניגוד למקובל במקומות אחרים, אצלם מקפידים גם על שף פרטי אין-האוס לכל אחד מהבתים.

במסעדה שלנו הדיירים אוכלים כל יום אוכל טרי שנעשה במקום, לא קייטרינג”, אומר בגאווה גילי ארסלן, השף של פאלאס מודיעין, ” יש לנו מגוון רב של סלטים, מרקים, בשרים, דגים, תוספות וקונדיטוריה. 40  אחוז מהדיירים מגיעים קבוע. יש רבים שיכולים לבשל בדירה, אבל מעדיפים לבוא, פשוט כי הם אוהבים את האוכל”.

חותמת איכות וכוחה של הרשת

גם פעילויות הספורט והתרבות לא נעשות במיקור חוץ. מתארת הילה דותן, מנהלת תחום ספורט פאלאס תל אביב: “יש בריכת שחייה, חוגי התעמלות ואירובי במים, חדר כושר עם מכשירים מותאמים לגיל השלישי ומדריך שבונה תוכניות אימון אישיות. בתכנית קיימות אופציות של פעילויות חוץ הליכות  בפארק, יציאה שבועית לפעילות בים, טיולים בארץ בדרגות כושר שונות, שמתאימות לדיירים השונים”.

דרגות הכושר, מתברר, מגוונות מאוד – יש בין הדיירים גם כאלה שעושים את שביל ישראל, בכל פעם מקטע אחר. אחרים מסתפקים בהתעמלות על כיסא. יש גם כאלה שעדיין עובדים, מתנדבים או פעילים במסגרות שונות בחוץ.

חלק מהפעילויות הן כלל-רשתיות, ומחברות בין דיירי הבתים השונים, כפי שמתארת מיכל חודרלנד, מנהלת תרבות וספורט ברשת: “אנחנו מקיימים תחרויות ברידג’, תחרויות שחייה ופינג פונג של כלל הרשת או נפגשים לצעדת ענק ב’יום ההליכה הבינלאומי’.

יתרון נוסף של רשת פאלאס הוא ההשתייכות שלו לקבוצת עזריאלי, המחזיקה ומנהלת 17 מהקניונים המובילים והמצליחים בישראל. בשנים האחרונות מתמחה הרשת גם בתחום הדיור המוגן, עם בתים מפוארים בתל אביב וברעננה, במודיעין ובלהבים, כולם בסטנדרט הגבוה שלה, המוביל את תחום הדיור המוגן בישראל. בתים חדשים נוספים של הרשת עתידים להיפתח בראשון לציון בירושלים.

קבוצת עזריאלי מספקת חותמת איכות, שמושכת עוד ועוד דיירים המבקשים ליהנות מהעוצמה הכלכלית ומהיכולת המוכחת שלה, לצד סטנדרט הפינוקים – בכל התחומים. גם לכם מגיע.

הזדמנות יוצאת דופן 

לגור בדירת יוקרה מעוצבת בלי להתחייב? מסלול ייחודי, פותח לכם היום דלת

בימים אלה מוצע ברשת פאלאס עזריאלי מסלול ייחודי, “פאלאס אקספרס”, שמאפשר לכם לגור בדיור המוגן היוקרתי בישראל לתקופה של עד שנה, בלי לשלם דמי פיקדון.

רוצים לחיות את החיים הטובים ברשת פאלאס דיור מוגן, אבל חוששים להתחייב? אתם מוזמנים לעבור עוד היום לדירת יוקרה מעוצבת, וגם אתם תוכלו ליהנות מחיי חברה עשירים, מגוון פעילויות תרבות מהנות וארוחות שף טעימות במיוחד, וכל זאת בתשלום חודשי בלבד.

לפרטים ולתיאום ביקור: 3666*

הכתבות הבאות

דילוג לתוכן