חגית משעולי, מנכ״לית פאלאס להבים
דיירים יקרים,
שמחה לברך אתכם בפתחו של פאלאסתון חדש. מאחורינו 40 ימי מלחמת 'שאגת הארי'. צלחנו את האתגרים שהעמידה לנו המלחמה, ניהלנו שגרה מותאמת, בה השתדלנו לקיים את פעילויות התרבות, הספורט וההסעדה, בהתאם להנחיות פיקוד העורף.
אתם הוכחתם, שוב, כמה חוסן ואיתנות יש בכם, מלח הארץ. תודה לכם על שיתוף הפעולה, על הסבלנות ועל תחושת היחד. כך פועלת קהילה חזקה, הדואגת לפרטים ולקבוצות בתוכה. 'מעז יצא מתוק'; הבניינים הפכו לקהילות תומכות – תוספת חשובה לחוסן שלנו ולשמירה על המרקם העדין והרגיש של יחידים בתוך קבוצה. האביב הביא איתו שפע של תקוות חדשות. הימים הבהירים והארוכים, ריח הפריחה הנהד והירוק שצבע את השדות – מוסיפים שמחה גדולה.
אני מאחלת שנדע ליהנות מכל הטוב הזה ושנהיה עסוקים בשגרה ברוכה מלאת עניין ותוכן.
שלכם, חגית


